ЛАСКАВО ПРОСИМО!

ЛАСКАВО ПРОСИМО!
ЛАСКАВО ПРОСИМО!

середу, 17 червня 2020 р.

Інформаційна та довідково-бібліографічна робота в публічних бібліотеках

17 червня 2020 року проведено вебінар на тему: "Інформаційна та довідково-бібліографічна робота в публічних бібліотеках" 

Основою довідково-бібліографічного обслуговування є якісний довідково-бібліографічний апарат.
Традиційно він складається з трьох частин:

  • Довідково-бібліографічний фонд
  • Система каталогів і картотек
  • Фонд виконаних довідок.

На основі довідково-бібліографічного апарату здійснюється довідково-бібліографічне обслуговування користувачів, яке полягає у виконанні різноманітних довідок..
За змістом довідки поділяються на:
1. Тематичні — запити з конкретної теми. 
2. Фактографічні — відповідь на разовий запит користувача, що містить фактографічні відомості.
3. Адресні — довідки про наявність в бібліотеці конкретного видання (книги, статті).

4. Уточнювальні — довідки з уточнення відомостей про окремі відсутні або невірно зазначені елементи бібліографічного опису.
  Усі типи довідок підлягають обліку за єдиною формою у «Зошиті обліку довідок».
 Детальніше можна ознайомитись за посиланням: http://ounb.km.ua/biblio/actual_tech_aspect.pdf


Провідним напрямом бібліографічної роботи є бібліогра­фічне інформування.
Бібліографічна інформація – це інформація про твори друку. Яка дозволяє стежити за літературно-документальним потоком, орієнтуватися в друкованій продукції, оперативно виявляти й відбирати для практичного використання
Поділяється на масове, групове та індивідуальне.
Індивідуальне бібліографічне інформу­вання – це інформування певного споживача інформації, яке здійснюється з врахуванням його індивідуальних інформаційних потреб, це обслуговування керівників місцевих органів влади, педагогічних працівників, спеціалістів різних галузей народного господарства.
Групове бібліографічне інформування — це обслуговування певної групи користувачів інформації, котрі мають близькі за змістом інформаційні потреби; учителі однієї спеціальності (предметні кафе­дри); серед учнів — це члени– гуртків, творчих об'єднань, факультативів, представники окремих вікових груп.
Групове інформування відбувається шляхом складання тематич­них і галузевих списків нових надходжень, тематичних виставок-переглядів, тематичних списків літератури, Днів спеціаліста .
Масове бібліографічне інформування — це інформування широкого кола користувачів бібліотеки. Головна його мета — Інформування про нові надходження до бібліотеки, їх популяризація.
У бібліотеці здебільшого застосовують такі форми ма­сового бібліографічного інформування: організація виставок нових надходжень і бібліографічних оглядів; картотеки новинок, проведен­ня днів інформації. Про такі дні бібліотека повідомляє користувачів з допомогою оголошень, плакатів, запрошень


1 коментар:

  1. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з містером Педро після того, як втратив роботу на лісопильні та отримав відмову у кредиті банком та іншими фінансовими установами через мій кредитний рейтинг. я не міг сплатити гроші за дітей. Я запізнився на рахунки, мене збиралися вигнати з дому через неможливість оплатити оренду, саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомні сім’ї. потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я прочитав про містера Педро, який допомагає людям з позикою в Інтернеті, де в Інтернеті було зазначено цей електронний лист (pedroloanss@gmail.com), але все ще не був переконаний через те, що я пережив поки мій родич, який є священиком, також не розповів мені про поточну схему кредитування під дуже низьку відсоткову ставку в 2 і чудові умови погашення без штрафних санкцій за несплату. У мене не було іншого вибору, як також зв’язатися з ними, що я і зробив. пан Педро відповів мені. той день був найкращим і найкращим днем ​​у моєму житті, який ніколи не можна забути, коли я отримав кредитне сповіщення про суму позики в розмірі 400 000,00 доларів США, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику, щоб погасити свої борги та почати лісопильний бізнес, і сьогодні я і мої діти щасливі та щасливі. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (pedroloanss@gmail.com чому я це роблю? я роблю це, щоб зберегти якомога більше тих, хто потребує позики в Інтернеті. дякую і благословить вас усіх, я олександер Артем з Horizon Park bc , україна

    ВідповістиВидалити